2015/09/19

The Fool



17 komentarzy:

  1. Podoba mi się, świetna stylizacja! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje mi się, że widziałam takie połączeniu topu z kurtką (?) u ciebie. plus buty i skarpetki mnie nie zachwycają. wyjątkowo dziś nie bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę pusto zrobiło się na tym blogu, szkoda...
    Ale cieszę się, że chociaż stylizacje nadal są tu obłędne ^^
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kolory, brakuje mi jakiejś bransoletki, ale i tak jest świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie jest fantastycznie, nie mogę oderwać od tej stylizacji wzroku! :)
    | palinkaa1997

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba, jest ciekawa i oryginalna.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie, nigdy nie zawodzisz! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG, your doll looks sooo cute in this outfit! xx
    amaia_estebanez

    OdpowiedzUsuń