2015/09/01

Red Designer Bag


Płaszcz - Melbourne Minimalism & Limited Edition | Torebka - Royalty | Obcasy - Vivienne Tam | Kolczyki - PPQ Of Mayfair

Nie ma to jak zgubić naszyjnik w apartamencie na Stardoll. Przeszukałam całą szafę i schowek, poprzenosiłam wszystkie artykuły z pokoi do schowka, a naszyjnika ani śladu. Nawet napisałam do administratorów żeby wysłali go jeszcze raz w formie zakupu, żeby był pod szafą, ale wysłali mi nie ten naszyjnik co trzeba... Może macie jakieś pomysły na znalezienie go?

18 komentarzy:

  1. Też raz tak zrobiłem, jednak nie zapisałem apartamentu i wszystko było dobrze, napisz jeszcze raz do adminów, że chodzi o inny :)
    Stylizacja całkiem fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisz do nich jeszcze raz!
    Stylizacja ładna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, podoba mi się ta torebka z biało-czarną bazą. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chodzi Ci o naszyjnik Iana? Znajduje się na środku apartamentu, w każdym razie ja go tam miałem :v
    Stylka super :>
    Wracasz? :>>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, chodzi o naszyjnik z PPQ, nie ma go już w Starplazie. Byłam pewna, że jest w szafie, ale szukałam już tyle razy i nie mogę go znaleźć. A jeśli chodzi o naszyjnik Iana - u mnie był koło szafy, tak jak każda inna rzecz po rozpakowaniu. Ale dużo użytkowników ma z nim problem, bo właśnie ten naszyjnik wysłali mi administratorzy zamiast tego z PPQ, chociaż wysłałam całą nazwę artykułu i markę, z której pochodzi.
      Dzięki. c: Wracam, chociaż pewnie nie będę dodawać stylizacji codziennie.

      Usuń
  5. Też tak miałam, ale wystarczyło się jeszcze raz zalogować, tak było u mnie. A stylizacja jest genialna, minimalistyczna i w dobrym guście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda ten akcent kolorystyczny w postaci torebki, całość prosta, ale z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja :)
    Świetnie wygląda ta czerwona torebka, ożywia stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajowa! i fajnie że dodajesz.
    a do naszyjnika to nie mam pomyslow :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna, elegancka! uwielbiam!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna
    a może przypadkowo zapisałaś naszyjnik jako styl pokoju w jednym z nich? ja tak raz miałam, tamte moje rzeczy były zaginione przez jakieś dobre pół roku

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka zwykła, ale zła nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta torebka ciekawie to wszystko ożywia. Nie wiem, jak Ci pomóc z naszyjnikiem, może napisz jeszcze raz :>
    | palinkaa1997

    OdpowiedzUsuń
  14. kurcze, nie lubię takich sytuacji. ja czasami mam podobnie- zgubię coś w tym całym bałaganie, który zazwyczaj panuje w moim apartamencie, ale z tego co pamiętam, raczej zawsze się kończą takie przygody pozytywnie XD
    co do stylizacji- podoba mi się :) jest idealnie w sumie i bardzo mnie zaciekawiła ta torebka, nie wiem jakim cudem mogłam ją przeoczyć, nigdy na nią uwagi nie zwróciłam w starplazie, czy gdzieś

    OdpowiedzUsuń