2016/02/23

Femme fatale

Bardzo lubię czarne doll w takich stylizacjach, a co do samej stylizacji to zainspirowałam się moją ukochaną nauczyciuelką angielskiego, no ona może nie chodzi, aż tak wynegliżowana na zajęcia ale mniejsza, bardzo lubię jej styl bo jest bardzo podobny do mojego. Stonowane kolory, płaszcze, buty na obcasie, ubrania podkreślające figurę, zachowując przy tym rzecz jasna elegancję i subtelność. Ostatni się nawet okazało, że mamy taką samą sukienkę. Ogólnie prześwietna z niej osoba, taka radosna, otwarta, uśmiechnięta i o Boże ruda, a ja mam słabość do rudowłosych osób. Nie bez powodu też jestem z rudym, a jutro mijają nam 4 miechy. Dlaczego ja się tak rozpisałam? A co u Was słychać? jak Wam mija życie? :D
Buty- Fallen Angel | Torebka/ Kamizelka/ Okulary- Callie's Picks | Sukienka- Nelly.com | Zegarek- YH


16 komentarzy:

  1. "też jestem z rudym" XD Pomyślałem o moim koledze, chyba każdy zna osobę z taką ksywką? xD
    Stylka super, kocham głębokie dekolty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On nie ma takiej ksywy i nienawidzi jak mówię do niego rudy i dlatego czesto mu śpiewam "rudy rudy rudy rydz jaka piękna sztuka..." XD

      Usuń
  2. śliczny set!
    chyba nigdy nie zrozumiem, skąd się wzięła cała ta nagonka na rudych XD mam rudą przyjaciółkę i uwielbiam jej specyficzny odcień włosów
    ja sobie jakoś spokojnie żyję, daję radę, chociaż ostatnio miałam próbny próbny (bo dla 2 gim) egzamin z matematyki i, jakby to powiedzieć, żałuję, że olałam systematyczne uczenie się :")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet mi nie mów, ja olałam systematyczne uczenie się i teraz zamiast być stomatologiem to ewentualnie będę tłumaczem, wiec no nie powtarzaj moich błędów i się ucz póki możesz ;)

      Usuń
  3. Jeju, zazdroszczę nauczycielki od angielskiego. Mój mój jest stary, gruby, nie umie uczyć (sama się uczę, a mimo to jestem najlepsza z angielskiego). Co do stylki, to bardzo mi się podoba, jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby być dobrym nuczycielem trzeba mieć pasje do danego przedmiotu i nauczania, osobiście ja takich nauczycieli jak do tej pory poznałam tylko 3, tę wlasnie nauczycielkę angielskiego, nauczyciela matmy i wisienka na torcie nauczyciela historii/geografii który przywrócił mi wiarę, że na tym świecie są jeszcze nauczyciele z powołania :D

      Usuń
  4. Ekstra...wymieniłabym okulary.

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny zestaw, również uwielbiam takie stylki :D
    tak się składa, że też mam rudą nauczycielkę od angielskiego, będącą jednocześnie moją wychowawczynią, ale chyba nie można powiedzieć, że ma styl, niestety XD odnosząc się do powołania... ludzie, jak oni wszyscy mnie zdemotywowali do nauki w tym roku, naprawdę w mojej szkole nie ma chyba żadnego normalnego nauczyciela. a nie, dobra, jedna jest, od biologii/chemii, bardzo ją lubię, ale ja już mamy z nią rozszerzenie z chemii, przez jeden semestr w tym roku, to po prostu moja klasa nie może się ogarnąć, a ona dobre rzeczy mówi. no, ale to ich sprawa. :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jest z naszą nauczycielką angielskiego, ja ją uwielbiam, jak i angielski bo jestem nie ukrywam w tym bardzo dobra i bez problemu sobie radzę, a takich osob jak ja jest w klasie moźe jeszcze tylko 1, reszta to masakra w ogole sie nie przykładają, a pozniej narzekają, że nic nie rozumieją, że to wina nauczycielki, a jak ona im dziesięć razy tłumaczy i nie dociera to potem marudzą, że w kółko to samo, banda rozwydrzonych bachorów i tyle, ale to nie ja pozniej bede skręcać się z nerwów, że matury nie zdam :)

      Usuń
    2. u mnie jest identycznie! a później, po tej normalnej chemii, gdzie mamy inną nauczycielkę, koleżanka mówi do drugiej, że trzeba będzie do tej wspomnianej wyżej iść, żeby wytłumaczyła, bo sama tego w ogóle nie rozumie. wystarczyłoby trochę posłuchać i pomyśleć, a nie robić pierdyliard snapów w tym czasie

      Usuń
    3. No w pełni się z Tobą zgadzam bo u mnie to wyglada tak samo

      Usuń
  6. bardzo mi się podoba! taka czarna mamba!
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja genialna :) ja również mam bardzo stylową nauczycielkę angielskiego xd
    Tak jak Ty lubisz rude osoby tak ja mam słabość do orientalnego typu urody u mężczyzn, co ma odzwierciedlenie w tym, że mój chłopak z cudownymi azjatyckimi oczyma jest ze mną w związku prawie 2 lata <3
    Kurcze, ale się rozpisałam xd miłego dnia :)
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej 2 lata? Nic tylko pogratulować szczęśliwej parze :D

      Usuń