2015/12/25

Je ne sais pas ce que je veux

Cześć, są Święta, chciałabym Wam życzyć z tej okazji wszystkiego co najlepsze, dużo zdrowia, od groma radości i nieprzerwanej miłości. Nie jestem dobra w składaniu życzeń ale niech wasze najskrytsze marzenia się spełnią, oczywiście musicie im pomóc i ruszyć wasze tłuste tyłki, ale jak się chce to można, także no do zobaczenia za jakiś czas...
Peace & Love
Buty- PPQ | Skarpetki- SLP | Płaszcz 1- LE | Płaszcz 2- Pretty'n Love | Sukienka/ Torebka- Callie's Picks | Szalik- Apres Ski | Kapelusz- Bonjour Bizou

12 komentarzy:

  1. Dziękuje bardzo i nawzajem! ;)
    Bardzo ładna stylizacja
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i wzajemnie!
    Stylizacja bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki i również życzę radosnych Świąt!
    Stylizacja jest bardzo ładna, szczególnie pod względem kolorystycznym, ale do grubych skarpet i butów z odkrytymi palcami chyba nigdy się nie przekonam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzajemnie :)
    Stylizacja średnia, wydaje mi się, że wszystkiego tu zbyt dużo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzajemnie.
    Stylizacja świetna.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  6. Tobie również :)
    stylka mi się mega podoba, a skarpetki i buty to już wyjątkowo, cudowna całość

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna, tylko te buty do mnie nie przemawiają
    Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki i wzajemnie :p
    Stylka fajna, ale właśnie mi też buty się nie podobają w tym secie

    OdpowiedzUsuń
  9. super outfit! również wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
  10. takie bardzo spóźnione "dziękuję i wzajemnie!"
    bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń